2009-02-05

Ändrade planer, igen!

Ja, vi skulle ju egentligen ha bokat våran resa imorgon men eftersom det finns problem att lösa så ska vi vänta + att resorna blir ju billigare (förhoppningsvis) så vi ska kika om vi hittar en billig och bra resa så vi kan stanna utomlands i 2 veckor :) Skulle vara så perfekt! 1 vecka känns lite för kort enligt mig. Men vi får se hur det blir med den här saken.
Idag jobbar jag bara från 11-15.45, direkt efter jobbet tar jag bussen till min älskling :) Han ska iofs träna när jag kommer dit men jag ska nog hitta något att sysselsätta mig med. Han kom hit till mig igår och ja, vad ska jag säga? Vi har det så jävla bra tillsammans, jag trivs som fisken i vattnet! Är nästan jämt och ständigt glad i hans sällskap. Jag bara älskar honom helt enkelt!
Helgen ser lugn ut för min del, tror den kommer tillbringas med min kärlek och kanske med min underbara mamma.
Nu ska jag bättra på utseendet och sedan åka och jobba, ha en bra torsdag allesammans!



Haha läcker´t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar