2009-02-14

Mätt och belåten!




Maten var underbar, mumms vad gott det var! Åt både kina mat och sushi, dock är sushin inte lika god som på det stället jag och älsklingen brukar äta ifrån, men ner slank den! Hade iallefall en mysig middag tillsammans med Pappa och Carina.
Nu sitter jag hemma och gissa vad? Jag är PRECIS lika uttråkad som igår, kanske snäppet värre idag! Jag vill gå ut på krogen, dricka goda drinkar och ha roligt. Haha ringde kära syster så nu ska vi filura ut ett sätt så vi kan gå ut ikväll.. Det är många problem som ska lösas innan och det största problemet är väl att jag inte har några pengar direkt att gå ut för! Varför är man inte bara miljadär?! Jag håller mina tummar stenhårt för att jag slipper sitta här hemma och ruttna! (Kommer nog ändå sluta med att jag gör det)..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar