2009-02-01

En fin gussilago!

Vaknade väl för ungefär 30min sedan, sitter med en kaffe kopp i min hand och kollar runt på internet. Ska göra mig redo snart för att åka till min bror och hjälpa till på Ellas barnkalas. Blir dock inte så länge jag kan vara där, eller till 4-halv 5 iaf för idag är det spinning som gäller :) Den här veckan ska träningen börjas igen.. Vart en lat vecka förra veckan eftersom jag var sjuk.
Igår efter den goda middagen med Evelina och Fia vart det en myskväll hos Evelina. Åkte även ner till syster för att hälsa på mamma men det blev bara en snabbis.
Satt hos Evelina och spelade kort och åt "after eight kladdkaka". Men kände mig inte alltför pigg så jag åkte hem vid 8 tiden! Tog mig en låång dusch och sedan satt jag framför tv:n med Carina och drack min smoothie :)
Igår började jag, Bella och Fia prata om utlands resan vi ska försöka åka på i Augusti, så nu har jag börjat leta mina vänner ;) Bara att spara pengar! För åka det ska vi. Evelina ska ju självklart också med!
Känner mig så nere och deprimerad idag, kanske inte så konstigt efter allt. Fick mig även en tankeställare efter att ha pratat med min mamma igår..
Tack min familj och vänner för att ni ställt upp!
Nej nu måste jag komma på bättre humör så nu ska jag leta resor :) Haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar