2009-02-23

GRATTIS till min i efterskott!






Fyllde 20 igår så nu kan man glida in på systemet om man känner för det! Känns ju inte helt fel :) Firade hemma hos kära syster igår med mina nära och kära. Mamma hade gjort godaste smörgåstårtan, den var verkligen underbar! Fick jätte fina presenter som jag är så nöjd med!
Kvällen spenderades med min älskling Y


Idag har jag jobbat, slutade vid 15.45 och tog då bussen in till stan med Bella. Vi åt kina mat + sushi och jag inhandlade mig ett par nya jeans och en ny klocka.


Nu sitter jag hemma och bara slöar! Är trött och seg och vill bara sova men ingen idé att sova nu, då vaknar man kl 4 inatt och kan inte somna om.. Så får helt enkelt försöka hålla ögonen öppna.


Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på förutom jobb då. Får se vad som händer.
Nej nu ska jag kika runt lite på internet. PussPuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar