2009-02-10

Godmorgon!




Idag mår jag bra och är glad som vet inte vad :) Känns roligt att gå till jobbet och ska ju till min syster efter och det ska bli så mysigt! Längtar att få skratta av mig lite med henne :) Imorgon är det ju som sagt sthlm som gäller och Fia ska följa med mig :) Vi ska mötas på stan vid 12.30 för att handla lite mat och sedan åker vi. Ska bli grymt roligt att ta bli sminkad, få håret fixat + ta kort. Imorgon får ni se resultatet :)
Ska även få gå till att jobba från 50% till 75%, jätte roligt tycker jag eftersom jag trivs så bra med alla barnen + personalen :)
Och nu är det endast 12 dagar kvar tills man fyller systemet ;)
Nej vad sägs om att äta lite frukost innan man åker att jobba! Ha en underbar dag.



Haha är vi inte vackra så säg ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar