2009-02-02

Solen skiner!

Kalaset igår gick super bra :) Alla barnen var helt otroligt lugna. Efter det kom Annso och Thomas och hämtade Saga så jag passade på att åka med dom hem, hoppade av hemma hos Evelina. Vid halv 5 åkte vi upp till gymmet och väntade på att spinningen skulle börja. Igår var det riktigt roligt att spinna, var jobbigt men bra! Runt 17.45 ser jag någon som sticker in huvudet i spinningssalen och där stod min älskling :) Efter träningen åkte vi hem och åt lite mat senare på kvällen vart det till att kolla på Beck.
Idag händer det nog inget annat än jobb på min lista, eller jo jag måste damma + dammsuga rummet efter jobbet :) Det är väl det enda jag har att göra.
Sitter som vanligt just nu och dricker smoothie :) Måste få i mig något innan jag börjar jobba så smoothie passar ju bra.
Skriver nog några rader ikväll när jag har städat rummet. Ha en bra dag i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar