2009-02-12

Trött som få!

Sitter hemma hos syster och ska alldeles snart åka till jobbet. Idag åker min älskling bort och kommer inte hem förens på måndag, usch så jag saknar honom redan! Hur ska jag klara mig?
Efter jobbet ska jag till syster igen eftersom vi ska fira Thomas som fyllde år igår. Sen ska jag hem till pappa och bara ta det lugnt. Helgen ser helt världelöst tråkig ut för min del.. Ska inte göra någonting alls som det verkar. Och sånt gillar jag inte!
Känner mig trött och har ingen ork i kroppen längre, jätte tråkigt när man mer än allt vill vara pigg och glad igen. Men det ska ändras!
Igår skulle jag och syster försöka tapetsera, det gick bra till en början men allt slutade med att Annso slet ner tapeten, haha! Måste ju även berätta vad hon gjorde härom dagen när vi gick till dagis, istället för att stoppa en cigg i munnen och röka så gick hon där med en tändare! Haha ja det var en riktigt riktigt rolig syn!
Nu skriker Thomas att vi måste åka! Ha det bra allesamans! Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar