2009-02-02

Mår toppen!

Dagen har varit bra trotts att den har varit seg. Gick som alltid bra på jobbet och efter gick jag över till Evelina ett tag. Hon hade ju karl besök så kunde ju inte störa allt för länge ;) Fick sen skjuss av Evelinas mamma hem. Åt lite mat och sedan städade jag rummet. Har även kollat resor med Bella så innan veckans slut ska vi boka, de ni :) Hoppas bara att Fia och Evelina kan åka med för det skulle vara så roligt att åka alla 4:a, så jag håller mina tummar stenhårt att pengar löser sig! Ska bli så jävla skönt att åka, dock är det inte förens i Augusti, men då har man ju nått att se fram emot i allafall.
Ikväll blir det till att bara ta det lugnt, ska göra lite smoothie senare, ovanligt! Haha.. Börjar inte förens klockan 13 imorgon, skulle mycket hellre börja tidigt!
Slänger in lite bilder på hotellet som vi antagligen kommer bo på om det blir som jag vill :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar