2009-02-20

Lugn dag = lång dag!

Sitter på jobbet just nu och har absolut ingenting att göra. Kan ju berätta att jag och Evelina har 2 barn! Haha. Och i hela huset är det endast 14 barn och 7 vuxna, känns faktiskt lite onödigt att sitta här. Men det är på sätt och vis ganska skönt.
Jag och Evelina ska snart göra iordning en god blåbärs smoothie och goda mackor till mellanmål :) Och till lunch åt vi pannkakor.
Haha nu är Evelina och hämtar målarbilder så vi kan sysselsätta oss med något.

Igår iaf efter jobbet åkte jag till min älskling, hade mys-pys hela kvällen och bara njöt av att vara med varandra! Finns inget bättre för mig än att vara med honom, det är då jag trivs som allra bästY

Idag fyller Evelina 20 :) GRATTIS GUMMAN! Så ikväll ska det ätas smörgåstårta och andra godsaker. Imorgon åker jag, syster och Evelina in till mammas lägenhet. Det blir som en liten tjej dag :) Med sminkning och fixning, groggar och pizza. Sedan blir det utgång :) Antagligen blir det väl till Terassen, Etage eller nått liknande. Har ju tröttnat på People, usch det är inge vidare roligt där. Det kan vara roligt någon gång ibland men fan inte för ofta.
Sedan på söndag blir det en bakis dag och jag fyller 20 :D WOHOW! Mamma ska göra en god smörgåstårta så det blir till att fira med släckt och vänner.

Nej nu sitter Evelina här uttråkad så nu ska jag liva upp stämmningen :) Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar