2009-02-17

Godmorgon!

Sitter som vanligt med min kaffe kopp i handen och försöker vakna till liv. Känner mig iaf piggare än vanligt men "peppar, peppar ta i trä"..
Igår vart håret klart och jag lägger upp bild så fort det knäppts en på håret.
Är iaf super nöjd!
Sen kom även min efterlängtade kärlek hem igår, och gissa om det var skönt att träffa honom? Ohh ja det var det utan någon som hellst tvekan! Fy vad jag har saknat honom. Men nu släpper jag honom aldrig igen ;) Idag ska vi träffas igen och så lär det bli nästan hela veckan. Ska oxå försöka vara barnvakt åt Saga och Robin någon dag för syster och Thomas skulle handla present åt mig. Den här veckan kan jag utan några problem säga att det kommer vara den bästa i mitt liv ;)
Ha en bra dag för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar