2009-02-09

Helgen är över och nu börjar en ny vecka, igen!

Min helg har varit den bästa på länge.
Fredag: Älsklingen kom och hämtade mig på station för att åka vidare till Gränby. Där fick jag en jätte fin klänning + halsband av min karl! Gull-unge! Sedan handlade vi godis i mängder :) Mumms! Var sedan med min älskling hemma hos hans mamma, tittade på let´s dance och drack en martini. Pratade och hade trevligt!
Lördag: Åkte till mammsen och umgicks med henne. Åt god mat och drack lite. Sedan kom hjärtat och hämtade mig, åkte hem till honom där pojkarna var. Gjorde mig iordning och drack. Efter nån timme åkte vi iväg till Erik och Petras fest, hade en trevlig kväll som slutade på Terassen med vännerna!
Söndag: Mådde sisådär, inte så bakis men kände i magen att nått var på tok. Åkte till Gränby och fixade lite + köpte frukost med hjärtat mitt och sedan åkte vi ut till pappa. Hade en mysig dag med många leenden och skratt :) Jag bara älskar att umgås med honom <3
Så såg min helg ut :) Och idag har jag jobbat och mest tagit det lugnt. Bror med familj är här just nu och jag är lite osocial och sitter vid datan, men jag letar ju faktiskt resor ;)
Imorgon efter jobbet ska jag till kära syster och sova över där :) Och på onsdag ska jag till sthlm för att ta modell kort, hoppas dom blir snygga :)

Nej nu ska jag ta mig en cigg och slå en pling till mitt hjärte-gull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar