2010-03-13

13/3

Lördagsmorgon, klockan är 9 och jag har varit uppe i 2 timmar redan? Älskling åkte och jobbade 7 imorse och efter det gick det inte att somna om.. Jag vart för det första pigg när klockan ringde(?) och sedan började magen kurra.. Så det här är vad jag ska göra hela dagen för att fördriva tiden:
  • Göra rent ugnen.
  • Rensa i mina köksskåp.
  • Städa toan.
  • Ta en promenad i det fina vädret.
  • Vila?
  • Laga mat.

Ja det är vad jag kan komma på som behövs göras..

Justeja jag har ju glömt berätta.. På måndag klockan 11.00 ska min kärlek äntligen få hämta våran bil! Åhh det ska bli så underbart med en helt ny och fin bil. Hoppas vi kommer bli nöjda! Men det tror jag verkligen. På Tisdag kommer bild;)

Jag har även fått en tid för att träffa en doktor på MVC för sjukskrivning. Redan nu på Onsdag den 17/3.. Barnmorskan sa att det var nästan den enda tiden dom hade på länge, så då fick det bli den. Hade ju skickat in ansökan om havandeskapspenning, men jag ringde försäkringskassan igår och dom sa att det kommer ta minst 1 månad innan jag får svar. Vilket känns helt meningstlöst att vänta på, eftersom det nästan är när jag ska föda och jag behöver hinna vara ledig innan. Så håll era tummar att jag blir sjukskriven!

Nej om man ska ta sig i kragen och göra någon nytta:)

Lika som bär? Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar