2010-03-11

Mmm marabou!

Sitter på jobbet och äter en Marabou schweizer nöt, så gott! Har mått illa till och från idag, jätte jobbigt! Är lite rädd att det ska visa sig vara magsjukan som härjar, nästan alla verkar åka på den här på jobbet. Men än så länge inga tecken på att det kan vara det! Så har håller mina tummar och tår att jag klarar mig! (Och choklad går alltid ner, även om man mår lite illa).

Har även kommit på en annan sak gällande jobbet.. Jag har ju skickat in papper om att jag söker havandeskapspening, men Josse(min brors tjej) sa igår att det kan ta lång tid innan man får svar + att det är ganska svårt att få det. Så hon föreslog att jag går till MVC och sjukskriver mig.. Ja, hon har väl sagt att jag borde sjukskriva mig ett X antal gånger men jag har inte velat lyssna utan endast haft pengar i mina tankar.. Dum som jag är! Förstår inte varför jag ska bry mig så jävla mycket om pengar?! Bättre att jag och lill-älskling mår bra! Men nu har jag förstått det, tack och lov! Här om dagen tog knäcken på mig när jag kom hem frå jobbet och tårarna bara rann.. Det var det som behövdes för att jag skulle inse att jag inte mår bra när jag jobbar! Jag klarar inte av det längre. Nog om det..

Idag ska jag ju hämta Bella som landar på Arlanda 17.15.. Och jag fick låna pappas bil! Wihow! Min bilresa är räddad, jag slipper köra den läskiga lånebilen!

På lördag är det bara 8 veckor kvar till BF, visst har det gått fort? Kan inte förstå det själv, att inom 2 månader kommer våran lilla prinsessaY vara hos oss, utanför min mage! Förstår ni vilken lycka och hur mysigt vi kommer ha det?
Ser ni att hon ler?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar