2010-03-03

Jag är lycklig!

Ja det är precis det jag är! Jag känner mig som den lyckligaste människan på hela jorden! Och vet ni varför? Jo, för jag har allt man kan önska sig och ännu mer!
  • En underbar pojkvänn och även min andra hälft, utan honom så skulle jag begrava mig levande. Finns ingen som betyder så mycket för min som han gör! Han är bäst och han är minY
  • En familj som jag älskar så högt på denna jord, utan dom skulle jag oxå begrava mig levande!Y
  • En liten i magen som förgyller mina dagar. Jag längtar så fruktansvärt efter min lill-älskling!Y

Sen finns det självklart mer saker som gör mig glad/lycklig, men inte saker som är lika viktiga som dessa:)

Dagen för övrigt har varit sisådär.. Är ganska så trött på att jobba för tillfället! Känns trist att säga det, men det är sant. Mitt humör räcker lixom inte till för 10 ungar och min kropp orkar inte alls lika mycket som för 3 månader sedan! Vet att jag borde söka havandeskapspenning men jag är alldeles för dum för det! Jag tänker mer på pengar än på mig själv.. Och just nu borde jag verkligen göra tvärtom! Slutade iaf 13 idag vilket var väldigt skönt.. Gick hem och satte på lite musik och började städa! Vissa dagar tycker jag det är riktigt skönt och roligt att städa och idag var en sådan dag. Efter 2 timmars slit är jag i stortsätt klar(bara disken kvar). Så nu sitter jag i soffan med en skål yogurt + musli och tittar på tv:n.. Funderar på att blunda innan det är dags för matlagning! Idag blir det kålpudding, potatis och lingon till middag, GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar