2010-03-19

19/3

Det här är och har varit den värsta dagen i mitt liv.. Jag har blivit magsjuk! Igår kväll runt 22 tiden började det hela.. Sen dess har det varit kört! Att vara magsjuk när man är gravid är ingen höjdare vill jag lova! Det gör så fruktansvärt ont i magen efter toa besöken.. Aj aj aj! Och ryggen vill jag inte ens tala om. Nej rekomenderar alla gravida att inte bli magsjuka!

Jag har sån tur att min syster kommer och räddar min dag om ca 1 timme. Hon har bränt ut twilight filmerna till mig samt att hon har med sig blåbärssoppa! Y
Det enda jag har fått i mig hittills är 3 msk avslagen cola, så det skulle inte sitta fel med något annat lite fastare föda. Men i slutet av dagen hoppas jag att jag frisknat till!

Ja en bra beskrivning av hur jag ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar