2010-03-18

Är det slut nu?

Jag har precis kommit tillbaks från jobbet, eller ja - mitt gamla jobb. Bjöd kollegorna på en underbart god äppelpaj med mandelmassa, den vart väldigt uppskattad! Jag är grym på att baka hurrni! Hade även köpt varsitt påskägg till dom 2 jag jobbat med:) Det var dom verkligen värda, underbara kollegor som kommer att saknas av mig! Kommer även sakna lilla Lotta, men jag kommer komma och hälsa på så ofta jag kan:) Och Lotta - Jag ska hålla dig uppdaterad via bloggen;) Dock att jag är ganska dålig på att blogga men nu kommer jag ju ha nästan all tid i världen!:)

Så vad ska jag hitta på resten av dagen? Städa skulle behövas så det är väl det jag får göra:) KUL!
Men först så ska jag titta på special fall - riskförlossningar! Usch hemskt programm men intressant! Eller vad säger ni?

Min fina äppelpaj:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar