2010-03-23

23/3

3 dagar kvar sen kommer lönen! Och den behöver jag mer än någonsin just nu, allt jag äger är 80 ynkliga kronor. Och det känns inte bra..

Imorgon är det dax igen för att åka in till MVC. Först ska jag träffa doktorn och sedan våran barnmorska.. Hoppas att allt är bra med våran lill-älskling:) Vilket jag tror eftersom hon buffar runt som vanligt.. Undra om huvudet fixerat sig? Kanske är lite tidigt för det, va vet jag. Sist jag var hos barnmorskan så låg hon iaf neråt med huvudet, vilket var bra:)
Igår så åkte jag och Josse in till stan. Vi åt en jätte god lunch på UKK som min älskling hade gjort. Vi åt och åt och åt! Och det var absolut inte sista gången vi går dit för att luncha. UNDERBAR MAT(vilken kille man har).. Sedan vart det en snabbis in på Biltema för att inhandla målarfärg och sedan Ikea. Jätte mysig dag som för min del slutade hos pappa på en liten fika:)

Nu ska jag njuta av att vara ledig och kika på en film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar