2010-03-24

Solen skiner!!

Finns inget som är så skönt som att vakna utav att solen skiner! Jag älskar´t.
Igår när jag hade skrivit ett inlägg så fungerade inte riktigt blogger.. Gick inte att publicera det jag skrivit! Men jag gör ett nytt försök nu:)

Igår blev det en riktigt slapp dag för min del, och gissa vad? Jag hatar redan att vara hemma, iaf att vara hemma själv! Det är ur-trist. Ingen att prata med, ingen att hitta på något med och jag kan fortsätta i evigheter. Idag så har jag (som tur är) saker på listan som ska göras:
  • Äta frukost
  • Sminka mig
  • Ut och ta en liten promenad i det fina vädret
  • In till stan och träffa doktorn
  • Besök hos barnmorskan
  • Träffa min kärlek
  • Hem

Imorgon så hade jag tänkt åka över till Josse på en fika:) (Om min kärlek inte behöver bilen) Det är skönt att hon är hemma för då kan vi fördriva tid tillsammans.. Nu dags för frukost!

Mina fina köttbullar som jag gjorde igår:)

Resultatet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar