2010-03-22

22/3

Igår stormade det snö och idag skiner solen, hur ska vädergudarna ha det?
Jag blir riktigt less på att det aldrig blir vår! Jag vill ha värme nu nu nu.

Söndagen spenderades hemma hos bror. Vi fikade, pysslade med barnen samt åt på August(en pizzeria/restaurang), jätte mysig dag! Kom hem runt 19.30 på kvällen och då fick jag ett sms av Evelina att vi fick komma över och titta på deras lilla tjej som äntligen kikat ut till världen. Jag säger bara, vilken söt liten prinsessa! Jag blir så avundsjuk, jag vill oxå pluppa ut våran lilla skatt! Men våran tur kommer den med:) Jätte stort grattis till er Evelina och BisseY De där gjorde ni riktigt bra:)

Sitter just nu och äter frukost, ska strax åka till Josse för att sedan bege oss in till uppsala. Vi ska bara in och kika lite, fördriva tid och äta en lunch på min älsklings jobb:) Nej nu springer klockan iväg, måste göra mig klar! Ha en bra dag i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar