2010-03-26

26/3

Så var det fredag, igen! Tycker veckorna springer förbi..

Idag så har jag haft en toppen mysig dag tillsammans med Josse och Johanna. Imorse så blev det först en frukost på Ikea(?) Ja, man kan äta frukost där, vilket jag inte visste förens imorse! Och det kostade bara 10:-! Sedan skulle Josse på besök hos MVC och efter det vart det Gränby. Jag inhandlade lite behövliga saker till mig själv så som Body butter, järntabletter och tabletter för halsbränna. Och efter Gränby så åkte vi till Thuns:) Där handlade jag 3 saker till lill-älskling.. Var tvungen att hejda mig annars hade jag handlat 10 saker, minst!
Jag och älskling ska på söndag handla det sista till henne vilket ska bli jätte roligt:) Jag älskar att handla till henne. Det är det bästa!
Det vi har kvar är:
  • Skötbords underlägg
  • Madrass
  • Någon pyjamas
  • Strumpor
  • Samt lite andra små saker så som oljor, nagelsax, bjölor m.m.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vänta på att min älskling ska komma hem, han jobbar kväll. Nej nu måste jag laga mat, kyckling wok fick det bli till mig idag:) Mumms!

Badbalja från Ikea:)

Söta "jeans" med körsbär på.

Velour mjukisar med jordgubbe på, söta!

Äntligen hittade jag en fin "badrock":)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar