2010-03-30

30/3

Helgen har varit toppen för min del. Lördagen till Söndags morgonen spenderades tillsammans med mamma och syster. Det blev shopping, god mat, mycket prat, film och lördags-gott.. Efter mamma gjort en underbar frukost så mötte jag upp min älskling. Vi handlade innästan allt det sista till våran lill-älskling.. Så nu har vi bara någon enstaka sak kvar som måste inhandlas!

Igår slapp jag sitta ensam hemma för min älskling var ledig från jobbet! Så mysigt så. Vi gick ner till syster på en fika och sedan så blev det städning och god mat!

Idag är det inte lika roligt, jag är ensam! Jag tycker verkligen inte om att sitta ensam hemma, jag rent ut sagt hatar det! Men det är inte långt kvar nu tills lill-älsklingen kommer:) 6 veckor till BF. Fan så fort det går! Här är lite av det jag handlade till henne i helgen:
Fin stickad klänning.
Hello Kitty set + strumpor.
Strumpor + en pyjamas.
Hello Kitty "dräckt".
Strumpbyxor med volanger på rumpan:)
Handlade även en skötbädd med tummen på, jätte söt! Samt en madrass till spjälsängen. Men det känns ändå som det är 1000 saker som fattas.. Man skulle vara miljonär hurrni!
Dags för mig att göra något vettigt, jag ska tvätta kläderna till lill-älskling som inhandlades i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar