2010-03-26

Myyys!

Jag har precis kommit ut ur en lååång och vaaarm dusch! Ibland är det så skönt att duscha. Tog mig i kragen och skrubbade kroppen(det jag kunde göra utan att magen var ett problem) med skrubbhandskar. Smörjde sedan in mig med min nya Body butter, underbara kräm! Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig an att måla om mina tånaglar:) Det är svårt vill jag lova. Men tycker det ser så fräscht ut med målade tånaglar, så ska jag vara fin så får väl magen lida pin! Min mage har förövrigt blivit jätte stor nu:) Men jag älskar min mage ändå! Fast den är jobbig, klumpig och ivägen i stort sätt hela tiden. Min lill-älskling bor ju där!

Bilderna är precis nytagna, vecka 32+5..

Nu ska jag krypa under täcket här i soffan och bara vila:) Känner mig alldeles slut efter denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar