2010-03-10

Inte en dag till!

Jag orkar inte mer nu.. Jag vill sluta jobba och det är bums! Fan, mitt humör är som en jävla häxas?! Så ska det inte behöva vara.. Jag vill vara den glada Veronica som mår bra, så som jag är på helgerna med andra ord! Jag vill slippa stressa, slippa vara arg och slippa oroa mig mer för min stackars lill-älskling i magen som måste må piss när jag är så här!
Snälla gud(om du ens finns) gör så att jag får vara ledig..
Slutar jobbet om 3,5 timmar.. Ska då upp till pappsen och Carina för att hämta en skruvdragare. Vi ska äntligen skruva ner hyll-jäveln i sovrummet(så ful) och ställa in lill-älsklings fin fina säng + skötbord!
Imorgon ska även min pappa och min kärlek in till bilfirman där vi beställt våran bil, som aldrig kommer! Dom ska dit och kika vad som försegår:) Jag ska bege mig till Arlanda och hämta Bella som kommer från Göteborg. Får förhoppningsvis låna pappas bil - Mercedes. Finns ingen bil som är så skön att köra som den! Me love.

Nej om man kanske ska återgå till jobbet.. Bara 1 timme kvar tills barnen vaknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar