2010-03-08

Måndag 8/3

Jaha då är det måndag, igen! Jag rent ut sagt hatar måndagar..
Sitter på jobbet och har precis fyllt i papper för ansökan om havandeskapspenning.. Nu är mitt tålamod slut, jag orkar inte jobba mer! Min rygg går av och min stubin finns inte kvar. På helgerna så mår jag som en liten prinsessa men så fort det är jobb så blir jag den lilla onda häxan. Inte roligt för 5 öre! Jag känner även att det är 1000 gånger viktigare att jag och min lill-älskling mår bra och får vila sista tiden. Så nu håller vi tummarna att det här är sista månaden för mig. Kommer dock sakna jobbet galet mycket eftersom jag trivs så bra här.. Tur att jag bara har 30 sekunders gångavstånd;)

Helgen har varit bra och samtidigt lite sorligt - min älskade farmor mår inte så bra.. Usch ingenting får hända den underbara människan(samma gäller för min farfar)! Dom är dom bästaY
Förutom att jag varit hos dom så har jag även varit hos bror + familj på filmkväll samt hos min älskade mamma.. Jag och mamma bestämde igår för en tripp på Ikea medans min kärlek spelade fotbollsmatch. Sedan så åkte vi hem till henne där jag spenderade min söndags kväll! Jätte mysigt att umgås med henne själv. Det blev även ett restaurang besök(pizza) för våran del:) Mycket gott!
Gick även in i vecka 31 i lördags.. Nu går allt med stormfart känns det som! Men det gillar jag:) Längtar så sjukt mycket tills våran prinsessa kikar ut. Bild på magen kommer ikväll eller imorgon.
Nu dags för mellanmål på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar